Sem Tjaša Srnko Rauh, po izobrazbi magistrica zakonskih in družinskih študijev ter geštalt pedagoginja.
Že od nekdaj me je moja pot skozi življenje vodila do pomoči sočloveku, iz katere pa je sčasoma zrasla želja, da si na podlagi tega izberem poklic, kjer bom to pomoč lahko nudila tudi na strokoven način. Pot me je tako zanesla na Filozofsko fakulteto, kjer sem leta 2017 diplomirala iz Sociologije in interdisciplinarnega družboslovja.
Vendar pa sem nekako vedela, da to ni dovolj, saj sem v zadnjem letniku tega študija ob poslušanju predmetov iz psihologije posameznika in družine
ugotovila, kaj točno si želim početi v življenju oziroma, kaj je moje poslanstvo – pomagati družinam, mladostnikom in otrokom, parom ter posameznikom oziroma vsem, ki se znajdejo v stiski in potrebujejo pomoč, nasvet, razumevanje ali le sočutno besedo in malce spodbude.
Zato sem se leta 2018 vpisala na magistrski študij Zakonski in družinski študiji, smer Zakonska in družinska terapija, kjer sem prejela ogromno znanja o svetovalnem in terapevtskem delu. Študij sem uspešno zaključila novembra 2020. V teh letih sem tudi osebnostno zrasla ter spoznala marsikaj o sebi, svojih odnosih z bližnjimi ter o pomembnosti empatije znotraj odnosov. Svoje znanje sem nadgradila tudi s specializacijo iz geštalt pedagogike.
Reference in dosedanje delo:
– Srnko, Tjaša. Pomen odnosov v mladinskem delu. V: NATERER, Andrej (ur). Mladinsko delo. Maribor: Kulturni center, zavod za umetniško produkcijo in založništvo, 2015. Str. . Frontier, Teorija, 091, Subkulture, Tematska izdaja, št. 15.
– Monika Dajčar, Ana Lucija Hočevar, Adriana Kocbek, Urška Kostanjšek, Gašper Laznik, Kim Obaha, Tadeja Račel, Tjaša Srnko Rauh, Jakob Ules, Julija Vačovnik, Jasna Ida Zafred, Sanja Obaha Brodnjak, Barbara Simonič. 2020. MOČ MLADOSTI, Delavnice za osebnostno rast mladih (Priročnik). Ljubljana: Teološka fakulteta Univerze v Ljubljani in Društvo Salezijanski mladinski Center Maribor.
– Prostovoljno delo v Društvu Nismo sami, društvu za pomoč v boju proti raku in njegovim posledicam med letoma 2014-2015.
– Prostovoljno delo v Društvu Zen, društvu za samopomoč in pomoč ljudem v stiski; 2019-2024.
– Študijska praksa v PIKA. Dnevnem centru za otroke in mladostnike.
– Študentski inovativni projekt za družbeno korist 2018-2020.
– Srnko Rauh, Tjaša. Perfekcionizem, zadovoljstvo z življenjem in doživljanje stresa: magistrsko delo. Ljubljana: 2020.
– Izpopolnjevanje iz geštalt pedagogike, september 2022 – oktober 2024.
– Srnko Rauh, Tjaša. Uporaba geštalt pedagogike v delavnicah za osebnostno rast: zaključno delo. Ljubljana: 2024.
Področja, na katerih imam največ izkušenj:
– Stres in preobremenjenost,
– perfekcionizem (in omejitve, ki jih lahko povzroči),
– stiske, ki se sprožijo ob pojavu fizični bolezni,
– stiske, ki jih doživljajo najstniki zaradi pomanjkanja samozavesti in nizke samopodobe, odnosov (s starši in vrstniki), konfliktov, in ki lahko vodijo tudi k samopoškodovanju;
– postavljanje meja v medosebnih odnosih,
– osebna rast (izboljšanje in krepitev samozavesti in samopodobe, spoznavanje in obvladovanje čustev, postavljanje ciljev, krepitev notranje moči, razreševanje negativnih miselnih vzorcev).